Cerrar

es | val   

Jornada sobre factors clau per a negociar i gestionar conflictes

L’objectiu final és ensenyar els assistents a gestionar eficientment una negociació

el martes, 13 de marzo de 2018 de 16:00 a 19:00

Dónde:

Edificio Innova - Campus UMH Elche.

Avda. Universidad s/n, Edif. Innova

Elx/Elche (Alicante)

Contacto:

www.parquecientificoumh.es | [email protected]

Google Calendar

Mostrar ampliado

La finalidad es que los emprendedores y empresarios conozcan cómo afrontar una negociación de forma eficiente

La finalidad es que los emprendedores y empresarios conozcan cómo afrontar una negociación de forma eficiente

Analitzar els aspectes principals que s’han de tenir en compte a l'hora d’afrontar una negociació de forma eficient i resoldre potencials conflictes que es poden generar durant el procés. Aquest és l’objectiu de la jornada que ha organitzar el Parc Científic de la UMH i que està emmarcada al programa Emprenedoria Santander Explorer “Jóvens amb idees”

Quan? Dimarts, 13 de març

A quina hora? Entre les 16.00 i les 19.00 hores

On? Edifici Innova (Veure ubicació)

Qui és el ponent? José Maria Gómez Gras, catedràtic de l’Àrea d’Organització d’Empreses de la UMH.

Com m’inscric? Accés gratuït al públic en general prèvia inscripció en http://bit.ly/13MARnegociacionyconflictos.

 

Quins són els continguts que es tractaran durant la jornada?

  • Fases que conformen la negociació
  • Claus que poden ajudar a les parts implicades a desenvolupar eixes fases convenientment.
  • Importància de contextualitzar la negociació així com d’analitzar els elements crucials a tenir en compte abans, durant i després del tancament de la mateixa. Tot amb la finalitat de generar un valor afegit al procés i una millora continua per a ambdues parts.

 

L’objectiu final és ensenyar als assistents a gestionar eficientment una negociació i a donar a conèixer els potencials conflictes i incidències derivades d’aquesta. Tot això mediant exemples pràctics i situacions comuns que es donen en l’àmbit empresarial així com en l’emprenedor.

José Maria Gómez Gras és catedràtic de l’Àrea d’Organització d’Empreses de la UMH. A més, és director d’Innovació i Transferència de la UMH i del Màster en Administració i Direcció d’empreses (MBA) de la Universitat. Gómez Gras és expert en la formació d’emprenedors, promotor de relacions universitat-empresa i autor de més de 100 treballs científics sobre la problemàtica del món empresarial i la creació i direcció d’empreses. També ha participat com a investigador en més de 50 projectes nacionals i internacionals que aborden aquesta temàtica.

Aquesta jornada s’emmarca en la formació impartida als programes d’emprenedoria del Parc Científic de la UMH Marató de Creació d’Empreses i Santander Explorer “Jóvens amb idees”.

Aquestes sessions tenen com a objectiu ajudar a emprenedors i empresaris a millorar els seus coneixements sobre diferents àmbits com les finances o els aspectes jurídics, entre altres, i contribuir així al desenvolupament i impuls dels seus projectes empresarials.

2.336 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO