Cerrar

es | val   

Tech Day II

el jueves, 15 de marzo de 2018 de 16:30 a 20:30

Dónde:

ADDA - Auditorio Diputación de Alicante

Paseo Campoamor, S/N, 03010

Alacant/Alicante (Alicante)

Contacto:

http://www.whystrategic.com/school/tech-day-ii-segunda-edicion

Google Calendar

INTRODUCCIÓ 

Why Strategic Responsa organitza el 15 de març la segona jornada Tech Day sobre tecnologia, on un grup d’experts exposarà les seues expectatives en l’execució de diferents projectes tecnològics al món empresarial.

 

CONFERÈNCIES

#1 | Dirigint la cultura interna fins a la transformació digital

Descripció:

Els reptes que sorgeixen al voltant de la Transformació Digital de les empreses són diverses. Però, estan les empreses preparades per abordar la transformació interna a la mateixa velocitat que l’externa?

Ponent: Ninna Jorro

Llicenciada en Periodisme, especialista en Comunicació Corporativa Digital i Màster en Direcció de Recursos Humans. Ha desenvolupat la seua carrera en l’àmbit de la comunicació corporativa, el marketing intern a les organitzacions i l’àrea de persones i desenvolupament del talent.

 

#2 | Segona conferència: Cas Cabify: tecnologia i mobilitat

Descripció:

Cabify és una plataforma tecnològica de mobilitat que posa en contacte a usuaris particulars i empreses amb mitjans de transport que millor s’adapten a les seues necessitats. Ha creat un model de mobilitat com a servici (MaaS) que s’adequa a les condicions particulars de les 38 ciutats d’Amèrica Llatina, Espanya i Portugal en les quals opera. El seu principal objectiu és el de convertir les ciutats en un millor lloc per a viure, evitant l’ús del cotxe particular al oferir, gracies a la seua alternativa de mobilitat segura i de qualitat, millorar l’eficiència i la sostenibilitat de les ciutats.  

Ponent: Patricia Benavente

Llicenciada en publicitat i RR.PP amb un màster en Marketing i Comunicació i un programa superior en Marketing Digital, és una professional polivalent amb 10 anys d’experiència en publicitat, marketing, comunicació i disseny. Als últims anys s’ha enfocat en l’univers online i ha desenvolupat estratègies d’Inbound Marketing, branded content, social media, campanyes publicitàries online i plataformes ecommerce. Fa un any, va començar al ecosistema startup i treballa com a marketing manager a la app de mobilitat Cabify.

 

#3 | Tercera conferència: Del paper al mòbil: la transformació digital en Hosteltur

Descripció:

A 1994 apareix la primera publicació impresa Hosteltur, especialitzada al sector turístic professional de Balears. El salt al digital es produeix a 2001 amb holsteltur.com. Però és a 2018, amb el boom del turisme 2.0 i les xarxes socials quan Holsteltur comença la seua verdadera transformació digital. Des d’eixe moment, la seua penetració al sector no ha deixat de créixer, adaptant contínuament les noves formes de consum de la informació als suports digitals.

Ponent: Lola Buendia.

Especialista en comunicació online corporativa i gestió de continguts digitals. És digital Communication Manager a Hosteltur, on dirigeix l’estratègia d’identitat digital de la marca.

 

 

#4 | Quarta Conferència: Ser digital al treball: tot el que pots fer amb GOOGLE

Descripció:

Molt es parla de la transformació digital i de com està canviant la nostra vida, però allò més cert és que al treball molts de nosaltres seguim desaprofitant els avantatges de la digitalització. Us imagineu un entorn on les eines de Google conflueixen per a fer-nos la vida més fàcil? Sabeu totes les capacitats que Gmail, Hangouts, Keep, Drive i altres moltes poden aportar a les nostres tasques diàries? Alguna vegada heu sentit que a la teua casa hi ha millor tecnologia que al teu lloc de treball?

Ponent: Kristal Pérez Lovera

Llicenciada en Empresarials per la Universitat de Carabobo (Venezuela) i amb maestries de marketing i Direcció comercial, Recursos Humans i Direcció d’empreses per Fundesem Business School. Compta amb una experiència de més de 10 ans al món del marketing, sobretot en entorns B2B i el seu punt fort és la tecnologia aplicada en camps com el software de gestió (CRM), el customer experience i la toma de decisions basada en dades. És l’actual directora de Marketing i Comunicació de Sistel, membre del Comité Executio del Club del Marketing del Mediterrani a Alacant i professora de CRM Analític en programes.

 

 

#5  |Quinta Conferència: Cas Cajamar Data Lab: Big Data aplicat al negoci

Descripció:

L’anàlisi de dades a través de tècniques avançades de modelat predictiu ha suposat durant els últims anys un valor diferencial per a definir una estratègia comercial optimitzada. Aquestes tècniques de machine learning, combinades amb la creixent quantitat d’informació disponible i la omnicanalitat del client, fan imprescindible reinventar l’agenda comercial de les empreses que vulguen sobreviure al segle XXI. Cajamar Data Lab en aquesta xarrada compatirà les millors pràctiques i errors comuns a evitar a l’hora de implantar solucions comercials basades en analítica avançada de dades.

Ponent: Antonio Font

Director d’investigació i metodologia comercial del Grupo Cooperatiu Cajamar és responsable de l’analítica i sistemàtica que donen suport a les accions comercials de l’entitat. Actualment treballa en l’aplicació de les millors pràctiques en la implantació del paradigma big data, disciplines data science i optimització de l’agenda comercial realitzada pel Grup Cooperatiu Cajamar.  

1.687 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO