Cerrar

es | val   

Guanya’t els teus clients a través del màrqueting de continguts

Màrqueting de continguts

Publicado por bcastro
jueves, 16 de abril de 2015 a las 11:49

Guanya’t els teus clients a través del màrqueting de continguts

Avui dia les coses han canviat. Ja no estem en aquella època en què invertíem el nostre esforç i els nostres diners en la publicitat tradicional. On tot eren anuncis de televisió, ràdio, tanques publicitàries, etc., que anunciaven l'atractiu que érem, amb bombardeig constant al nostre target amb la finalitat d’aconseguir la venda.

Ara estem en una nova etapa en la qual són els consumidors qui cerquen i es deixen seduir per continguts i recomanacions. Època en què busquen allò que més els interessa i més confiança i simpatia els genera. Ens trobem davant d’un panorama completament diferent on el màrqueting de continguts es converteix en una peça clau amb la qual afrontar este nou repte.

El màrqueting de continguts es basa en detectar què és el que necessiten els nostres clients i donar-los-ho, aportant eixe valor que els conquiste i els enamore. I, a més d'aportar qualitat, no demanem res a canvi i no interrompem el nostre target. Ell és qui ens busca i qui ens troba.

«La millor estratègia de continguts és aquella on el màrqueting i la venda, aparentment, brillen per la seua absència.»

Per tant, cal evitar anar directament al gra. No hem de caure en la temptació de voler vendre des del principi. En primer lloc, cal guanyar-se la confiança, simpatia, credibilitat i autoritat del nostre target mitjançant contingut. Quan tinguem guanyada esta batalla, en presentar la nostra oferta, trobarem menys resistència en el procés de compra.

I com podem fer un bon màrqueting de continguts?

  1. Defineix el teu públic objectiu i estudia’l.
  2. Crea el teu estil comunicatiu. Segons el teu producte o servici i el teu potencial client, definim el registre, el format, l'estructura, el nivell de formalitat, etc.
  3. Estudia les teues paraules clau i les de la teua competència.
  4. Monitora les teues paraules clau i les de la teua competència.
  5. Tracta que el teu contingut siga atemporal i que al llarg del temps continue aportant valor.
  6. Busca la qualitat i sigues original, creatiu i divertit.
  7. Diferencia’t. Si ets expert en un àrea, crea contingut del teu nivell i obtín un avantatge competitiu.
  8. No et promociones; al teu públic li interessa el teu contingut interessant, no tu.
  9. Crea contingut fàcil de llegir. Aposta per les infografies i el Visual Thinking.
  1. No descures la teua estratègia SEO. La lectura no només és per als teus clients. També ho és per als cercadors.
  2. Mesura els teus resultats.

En definitiva, un bon màrqueting de continguts es tradueix en enfocament, valor, qualitat i passió. Posiciona’t, demostra autoritat al voltant de la teua àrea de coneixement, crea llaços de confiança, converteix-te en referent i demostra autoritat al voltant de la teua àrea de coneixement, on tu ets la millor opció per al teu client.

2.735 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO