Cerrar

es | val   

Com incrementar les visites a la meua pàgina web?

Incrementa visitas a tu web

Consells per a incrementar el nombre de visites a un projecte en línia

Agencia Idea Marketing y Consultoría

Agencia Idea Marketing y Consultoría

Publicado el domingo, 18 de septiembre de 2016 a las 19:32

La majoria dels clients que acudeixen a una empresa de màrqueting externa ho fan per la necessitat d’incrementar les seues vendes. A l’hora d'abastar els diferents projectes, existeixen moltes formes de fer-ho possible.

En Internet es competeix amb paraules clau (keywords), les quals s'han de tindre molt presents per a cada tipus de negoci. Com passa hui dia, existeix molta competència i cal saber utilitzar diferents estratègies per tal d’aconseguir els resultats proposats.

Actualment existeixen en Internet innumerables projectes de botigues en línia i pàgines web: el punt de partida.

 

Una vegada tenim el nostre projecte web optimitzat per a Google, amb un disseny diferencial i bona visibilitat, hem d'ocupar-nos de la part de l'estratègia en línia.

Quan fem un projecte web o una botiga en línia, hem de tractar-lo de la mateixa forma que un negoci offline, és a dir, cal invertir per tal de generar visites.

En una empresa es destinen recursos per tindre la botiga física, un equip de vendes, realitzar telefonades, visites, pressupostos, merchandising, promocions, descomptes...

En un negoci en línia haurem de fer el mateix: destinar recursos, sembrar per després recollir.

Què és màrqueting digital o màrqueting en línia?

«La forma de màrqueting tradicional (offline) portada a Internet, a través de recursos i ferramentes pròpies de la xarxa per tal d'aconseguir algun tipus de conversió.»

En un negoci tradicional, si tenim una botiga física, necessitem que ens visiten per tancar una venda. En el cas d’empreses que no tenen botiga física es necessiten realitzar telefonades, visites, pressupostos i vendes.

Vegem com es transforma de la part offline a la en línia.

Quins són els objectius en línia?

  • Generar trànsit a la nostra pàgina web. Visites.
  • Obtindre els contactes de les persones que ens visiten.
  • Establir campanyes per despertar l’interés en els nostres productes i servicis.
  • Aconseguir telefonades i visites a la nostra botiga física, oficina, etc.
  • Realització de pressupostos.
  • Vendre.

 

Els objectius en un negoci en línia són els mateixos que en un negoci tradicional però portats a l'àmbit en línia.

Per tal de realitzar el primer pas, tindre una pàgina web, cal plantejar-se què necessite realment per tindre presència en Internet, quin és l'objectiu a llarg termini. Per això, comptem amb diverses ferramentes per tindre presència en Internet.

Quins tipus de pàgines web existeixen en el mercat?

  • Botiga en línia; Ecommerce; venda en línia.
  • Web corporativa, dinàmica. Atraiem tot el trànsit.
  • Landing pages; cerquem sobretot leads, contactes, registres.
  • Web estàtica, de tipus fullet; no atraiem ni hi ha accions.

Si el teu objectiu és vendre en línia, les plataformes més fiables són: Magento, Prestashop i WordPress amb la implementació del plugin Woocommerce. Per a una pàgina web corporativa o un bloc, recomane WordPress.

Si el que necessites és desenvolupar una landing page, també hi ha plugins de WordPress amb els quals desenvolupar-la.

Avantatges del màrqueting en línia davant el màrqueting tradicional:

  • Segmentació. Àmbit geogràfic, interessos, edats...
  • En temps real.
  • Menors costos.
  • Mesura i anàlisi de les campanyes.
  • Possibilitat de competir amb empreses de menor dimensions.

Hui dia disposem de moltes ferramentes de mesura per a màrqueting digital. Una molt utilitzada és Google Analytics, amb la qual podem vore les visites que estem tenint a la pàgina web, des d’on ve, quan, etc.

 

Com atraiem visites a les nostres pàgines web? Quines ferramentes existeixen per a atraure trànsit al nostre projecte en línia?

  • Posicionament orgànic de la pàgina web. SEO.
  • Posicionament de pagament en Google Adwords. SEM.
  • Presència en portals de referència. Estar presents en altres pàgines web, amb un enllaç a la nostra pàgina.
  • Notes de premsa en línia.
  • Xarxes socials.
  • Mitjà offline.

El posicionament orgànic o SEO.

El SEO és la posició que ocupa el nostre projecte en línia en un cercador a través d’unes paraules clau (keywords), les quals es generen per la demanda que existeix en Internet pel nostre producte o servici.

Formes d’aparéixer en Google

  • Posicionament orgànic de la pàgina web. SEO.
  • Programació de la pàgina, plataforma que utilitzem; Wordpress.
  • Connexió amb xarxes socials.
  • Utilització de les paraules clau: densitat i prominència.
  • Publicacions en el bloc, utilitzant les paraules clau, sentit comú.
  • Enllaços de pàgines importants.
  • Google Adword. Anuncis de pagament. SEM.
  • Google Maps.
  • Google Shopping.
  • Imatges.
  • Vídeos.

Si l’objectiu és aparéixer en la primera pàgina dels cercadors, cal realitzar tots estos punts anteriors i mantindre el rumb fixat. És imprescindible comptar amb un pla de màrqueting digital i utilitzar les paraules clau en totes les accions que realitzem en línia, amb sentit comú, ja que si ens passem, Google també penalitza per este motiu i el nostre projecte podria perdre posicions.

L'objectiu és aconseguir un rang de pàgina elevat per a Google.

Et recomane que etiquetes totes les teues imatges amb les paraules clau del teu negoci. Per això, compartisc un article en el qual es detallen algunes pautes a seguir molt importants: «Les 7 claus del SEO per a imatges».

Algunes dades sobre posicionament web:

  • 1ª pàgina del cercador: 80 % de probabilitat de visita a la nostra pàgina.
  • 2ª pàgina del cercador: 20 % de probabilitat de visita a la nostra pàgina.
  • 3ª pàgina del cercador: no estem presents.

Per tal d’aconseguir els nostres objectius en l'àmbit en línia, és necessari el treball que es realitza en la pàgina (on page), i el que es realitza fora d'ella (off page).

Fora de la pàgina és recomanable continuar amb les paraules clau, l'etiquetatge d'imatges, els vídeos, estar presents en pàgines web de referència en el nostre sector amb enllaç, realitzar notes de premsa en periòdics en línia, col·laborar en altres blocs, compartir les publicacions del bloc en les xarxes socials, etc.

Com veus, el món en línia és una carrera de fons en la qual cal estar molt preparat i ser molt constant. Només d'esta manera s'aconsegueixen resultats.

La pàgina web o la botiga en línia només és el començament; a partir d’ací, si vols obtindre resultats, cal treballar dur, comptar amb un pla estratègic de màrqueting i executar-lo.

En una següent entrada del bloc parlaré en profunditat sobre les xarxes socials, les seues millors pràctiques, els horaris més recomanats, en quines xarxes socials estar, com podem augmentar les visites a la nostra pàgina web mitjançant les xarxes socials... traurem punta a la llapissera i intentarem aportar idees i solucions. Moltes gràcies.

Juan Carlos Muñoz Garrigues

6.614 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO