“Al màrqueting digital és important fixar bé els objectius”
Entrevista a Javier Martínez, Social Media Manager a ‘Dos Asociados’
Centro Europeo de Empresas e Innovación de Elche (CEEI - Elche)
Publicado el miércoles, 21 de noviembre de 2018 a las 16:03
El Social Media Manager de ‘Dos Asociados’, Javier Martínez Vidal, estarà el pròxim dijous 29 de novembre al CEEI Elx per a impartir una jornada sobre màrqueting digital en la qual donarà alguns consells per a mostrar com trobar al teu públic digital. Al CEEI Elx hem volgut entrevistar-lo per a conèixer un poc més sobre el seu treball i experiència com a professional.
Conta’ns, quina és la vostra activitat principal?
La nostra activitat principal és el disseny gràfic i web. No obstant, cada vegada ens considerem més una empresa de serveis ja que els clients et poden demanar qualsevol cosa, des de regals promocionals, disseny d’estands, posicionament, filmació de vídeos… Com a empresa, hem de respondre a la perfecció a la confiança que ens brinden els clients.
Quines accions realitzeu al teu departament?
El meu departament s’encarrega de diversos temes, principalment de la gestió de comptes de clients que demanen treballs digitals. És per això que realitzem disseny i programació web, posicionament, mailings i serveis de social media i community management, entre altres.
Com a expert en màrqueting, quins són els passos a seguir per a realitzar una adequada estratègia de màrqueting digital?
És molt important tindre clar l’objectiu, el qual ha de ser realista i mesurable. Una vegada tingues l’objectiu (la qual cosa no és tan fàcil com puga parèixer) ja es pot buscar l’estratègia idònia per aconseguir-lo, analitzant les possibilitats i els canals que l’empresa té a la seua disposició en aquesta jungla que és internet.
L’objectiu ha de ser mesurable ja que si no, no es pot controlar la repercussió de les accions de màrqueting. D’aquest anàlisi de les acciones que formen la teua estratègia, es podran sacar conclusions que siguen realment útils a l’hora de fer front a futurs plans de màrqueting.
Com podeu ajudar als emprenedors i a les PIMES?
El meu principal consell, és que no tinguen por a arriscar-se. Hi ha moltes formes de donar-se a conèixer i de vendre els teus productes o serveis.
Com agencia de disseny, podem oferir els nostres serveis per a sacar el màxim partit a la marca i ajudar el client a trobar el seu camí.
Actualment, amb la informació que hi ha en la ret, cada vegada sabem més dels usuaris així que podem saber exactament on estan els consumidors i com comunicar-snos amb ells de la manera més adequada.
Algun èxit professional que vulgues compartir amb nosaltres?
En relació a ‘Dos Asociados’, una empresa amb més de 25 anys d’experiència, som de les poques agències d’Alcoi que no van tancar amb la crisi. Gràcies a la formació continua dels treballadors i l’excel·lència del servei, hem aconseguit fidelitzar i aportar un plus de qualitat i tracte pròxim, realment personalitzat i al servei sempre dels nostres clients.
A títol personal i professional, el meu major èxit és la confiança que depositen els clients en el meu treball. He tingut l’oportunitat de crear i gestionar campanyes valorades en milers d’euros amb excel·lents resultats, la proba és que grans empreses seguixen comptant amb nosaltres i confiant en el meu treball i en el de tot l’equip de ‘Dos Asociados’.
Quins reptes professionals tens a la vista?
El meu major repte és seguir aprenent per a estar sempre creixent. El món del màrqueting digital i les xarxes socials és totalment canviant, en solament dos setmanes, canvien les formes de comunicar-se i s’obrin nous camins. Ahir era Facebook, hui és Instagram, que vindrà demà? El meu treball és no perdre de vista l’actualitat per a poder assessorar els nostres clientes i que no tinguen por a l’hora d’innovar i buscar noves formes d’arribar als seus usuaris i consumidors.
21/11/2018 16:03 | Trianabueno
Centro Europeo de Empresas e Innovación de Elche (CEEI - Elche)