Cerrar

es | val   

SILOCOMO guanya la VI Edició del Programa Doeactua

Olga Jornet, hace entrega del premio a Tejo Trip

El projecte de viatges Tejo Trip ha aconseguit el premi CEEI Elx

Mostrar ampliado

DOEACTUA

El equipo de Silocomo recogiendo sus premios

La VI Edició de Doeactua, l'encontre per a potenciar idees empresarials innovadores organitzat per la Universitat d’Alacant, ha nombrat com a guanyador a SILOCOMO, una aplicació que pretén donar visibilitat als restaurants per a celíacs, intolerants, vegans i vegetarians. El projecte també obtenia el premi FUNDEUN, un guardó que permetrà als seus impulsors, realitzar una estància amb un empresari europeu. D’altra banda, el premi CEEI Elx era concedit a Tejo Trip, una App per a viatjar a llocs diferents i menys turístics d’Espanya.

Creativitat, il·lusió, formació i creixement personal són quatre dels aspectes que millor expliquen l’esperit de Doeactua, una iniciativa que a, aquesta edició, ha aconseguit reunir a més de 60 emprenedors, reunits en 20 projectes i a més de 30 mentors especialistes a diferents àrees de l’empresa que han assessorat i inspirat als participants a desenvolupar i donar forma a la seua idea inicial.

A més de Silocomo i Tejo Trip, els projectes Wazime, dedicat a la digitalització de targetes de visita i acció comercial, Ipuebling, un projecte per a organitzar viatges, així com Tentrio que busca oferir un sistema per a la refrigeració de l’ambient, han sigut la resta de projectes finalistes. Tots ells també han aconseguit algun dels més de 20 premis concedits durant la clausura de l’esdeveniment.

El programa, desenvolupat durant quatre dies, s’ha convertit en un espai obert a la generació d’idees i al sorgiment de grans propostes de valor per al mercat. Després de la jornada inaugural, el passat dimecres 30 de gener, començava la part formativa del programa així com l’anàlisi de competències emprenedores de cadascun dels projectes. A la segona jornada, el dijous 31 de gener, i una vegada presentats tots els projectes participants es va procedir a la selecció dels finalistes i a la formació dels equips de treball. El divendres, 1 de febrer, van tenir lloc diverses sessions formatives, impartides per grans professionals al món empresarial alacantí, i es van donar els primers passos de treball amb els mentors dels equips. A l’última sessió, el dissabte 2 de febrer, els equips van treballar amb els mentors per a posteriorment, presentar els seus projectes.

Sens dubte, aquesta última edició ha deixat constància de que la digitalització s’ha convertit en un pilar clau per al creixement de les empreses i per a la consolidació de les tendències de mercat. Així, el seu paper en el desenvolupament de nous projectes, és un dels eixos estratègics per a l’èxit i creixement del teixit industrial.

Per a CEEI Elx, participar un any mes en aquest projecte, és també  font de motivació ja que a més de oferir coneixement, experiència i desenvolupament personal als participants, és una forma de conèixer i apropar-se a les noves idees que sorgixen al mercat.

5.180 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO