Cerrar

CEEI Castellón · Premios Monkey 2015, categoria 2, MODELO DE NEGOCIO Grado Superior

LET'S PRECHAUN

Formulario público. Una vez cumplimentado el formulario podrá ser visitado y valorado por cualquier visitante, incluso no identificado, así como comentado por usuarios registrados. Una copia del mismo permanecerá en la cuenta del usuario .

Enviado: el viernes, 06 de marzo de 2015 a las 21:27

martaruiz91

martaruiz91

RUIZ, MARTA

Visitas: 819
  1. 1

    Título del Modelo de Negocio

    LET'S PRECHAUN
  2. 2

    Breve descripción del "modelo de negocio"

    Serà una empresa de viatges organitzats per a grups escolars d'espanyols. L'objectiu d'aquests viatges és que els joves espanyols entren en contacte amb la llengua anglesa, coneguen la cultura irlandesa i visquen una experiència en un país estranger de parla no castellana.

    Hi haurà tres modalitats de viatges: d'una setmana per despertar la curiositat dels alumnes, d'un mes durant l'estiu amb cursos d'anglés i d'un semestre amb la possibilitat de traure's un certificat de llengua anglesa.

     
  3. 3

    Modelo de negocio - esquema

    Pinchar sobre todas y cada una de las casillas del esquema. Se abrirá un pop-up que se deberá cumplimentar de manera muy resumida. En epígrafes posteriores se puede ofrecer una explicación de cada uno de los conceptos del "modelo"

    Aliados/Partners Clave

    -Representant o encarregat en el centre -Allotjaments i empreses de guies: possibilitats d\'obtindre descomptes

    Actividades Clave

    -Disseny i coordinació dels itineraris -Contacte amb altres empreses -Gestionar assegurances i permisos -Web i xarxes -Promoció -Activitats de seguime

    Recursos Clave

    -Perfils professionals: dinàmics, motivadors, eficients i resolutius

    Propuesta Valor

    -Tracte personalitzat i seguiment -Activitats de turisme etnogràfic) -Viatges adaptats -Visites guiades en anglés amb professionals sensibilitzats

    Relación con el cliente

    -Relacions personals individualitzades -Relacions de seguiment (coordinadors assignats) -Reunions de grup entre ells prèvies i posteriors al viatge

    Canales

    -Pàgina web -Xarxes socials i blog -Local d\'atenció al client -Visites i promoció als centres educatius

    Segmentos de cliente

    -Estudiants d\'institut espanyols -Estudiants d\'escoles d\'idiomes o acadèmies d\'anglés -Graduats de magisteri o màster de secundària

    Estructura de Costos

    -Sous -Disseny i manteniment del web -Despeses del local -Despeses dels viatges

    Flujos de ingreso

    -Famílies que participen en els programes
  4. 4

    Propuesta de valor

    ¿Qué producto/ servicio ofreces? ¿Qué problemas, necesidades, deseos o ambiciones de tus clientes resuelves? ¿En qué se diferencia de otros productos o servicios? ¿Qué ventajas tiene y cómo se puede mantener en el tiempo?

    Oferim un producte de qualitat: viatges organitzats per a joves interessats a aprendre anglés. Aquests viatges inclouran activitats com visites guiades, tallers etnogràfics o classes d'anglés, segons la modalitat del programa i les necessitats del client. A Castelló no hi ha cap empresa que es dedique es dedique específicament a això i les acadèmies que ho fan són més cares. Es mantindrà en el temps perquè el nostre servei no és una despesa, és una inversió en un món tan globalitzat.

     
  5. 5

    Segmento de clientes

    ¿Puedes especificar a qué tipo de clientes te diriges?

    Ens dirigim a tres tipus de clients:

    -Estudiants d'institut que escolliran o bé el programa d'una setmana o bé el d'un mes a l'estiu.

    -Estudiants d'escoles d'idiomes que escolliran els mateixos programes.

    -Graduats de magisteri o del màster de secundària que escolliran el programa semestral.

     
  6. 6

    Relación con los clientes

    ¿Qué tipo de relaciones esperan tus clientes que la empresa establezca y mantenga con ellos?

    Les nostres relacions amb els clients seran properes, ja que el que farà que es decidisquen per nosaltres serà la confiança que els transmetem. Per això caldrà fer visites als centres explicant en què consisteix la nostra empresa, i després fer un seguiment dels estudiants i tot allò que han aprés.

     
  7. 7

    Canales de distribución y comunicación

    ¿A través de qué canales/medios quieren ser contactados y atendidos tus clientes?

    Nosaltres mateixos farem de comercials en els centres educatius i tindrem un local en propietat on puguen dirigir-se en cas de dubtes. A més, tindrem una pàgina web actualitzada i un blog on anirem narrant les vivències dels joves a l'estranger. També estarem presents en les xarxes socials.

     
  8. 8

    Flujo de ingresos

    ¿Qué valor están realmente dispuestos a pagar los clientes y mediante que formas de pago?

    Els nostres preus seran:

    Modalitat 1: 695 €

    Modalitat 2: 2.295 €

    Modalitat 3: 7.995 €

    Podran pagar en targeta de crèdit o en efectiu, abonant un 50% de l'import amb 3 mesos d'antelació i l'altre 50% 15 dies abans de disfrutar del servei.

     
  9. 9

    Actividades clave

    ¿Qué actividades clave hay que desarrollar y de qué manera se llevarán a cabo?

    -Disseny i coordinació dels itineraris

    -Contacte i amb les empreses de guies, empreses d'activitats, establiments d'allotjament, transports...

    -Gestionar les assegurances i permisos pertinents

    -Disseny i manteniment de la web i xarxes

    -Promoció als centres i activitats de seguiment per als

     
  10. 10

    Recursos clave

    ¿Qué recursos clave se requieren?

    -Perfils professionals: dinàmics, motivadors, eficients i resolutius. Els nostres treballadors i la seua capacitat d'organització, treball, experiència i visió empresarial serà la base dels nostres recursos clau.

     
  11. 11

    Socios/colaboradores (Aliados/partners clave)

    ¿Qué pueden hacer los colaboradores/proveedores mejor y de qué manera se llevarán a cabo?

    Els nostres aliats ceran els centres educatius, d'una banda, que ajudaran a la promoció i podran prendre part en subvencions, i les empreses de transport, allotjament i visites, que ens oferiran descomptes si els donem un volum de treball constant.

     
  12. 12

    Estructura de costes

    ¿Cuál es la estructura de costes y en qué medida es coherente con el modelo de negocio y el flujo de ingresos?

    Costos:

    -Sous

    -Disseny i manteniment del web i de la maquinària

    -Despeses dels viatges

    -Despeses de manteniment del local

    Els ingressos de moment serà una inversió inicial de 20.000, i els pagaments de les famílies que compren els nostres serveis.

     
  13. 13

    Opción de subir algún fichero/multimedia

  14. 14

    Tags, etiquetas o descriptores del "modelo de negocio"

    Irlanda, turisme idiomàtic, estudiants, agència de viatges, viatges educatius

Formulario origen:

Url: http://ceeicastellon.emprenemjunts.es/?op=65&n=491

Canal: CEEI Castellón

Publicado el 05/03/2015

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO