Cerrar

es | val   

Agències de Publicitat

miércoles, 18 de abril de 2012

Descargar fichero (pdf 2.040Kb)

Des de l’any 2002 la participació de la inversió publicitària en el PIB ha anat disminuint de forma continuada, el que significa que el sector ha perdut pes en matèria econòmica en ser el seu creixement menor que el de l’economia espanyola. A partir de l’any 2008 s’ha produït una forta disminució de la inversió publicitària per la contracció del mercat publicitari.

Pel que fa a empreses, segons les dades extretes del Directori Central d’Empreses 2011 de l’Institut Nacional d’Estadístiques (INE), el nombre d’empreses existents en l’any de referència que es dediquen a la publicitat (CNAE 2009: 731) va créixer fins a un total de 30.614.

5
Visitas: 14.545  Descargas: 369

18/04/2012 18:04 | publisher

https://www.emprenemjunts.es/?op=13&n=3973

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para ofrecerte una mejor experiencia y servicio.
Al continuar con la navegación consideramos que aceptas su uso y nuestra política de cookies.

Aceptar