Dissenyar Xarxa Comercial i Fixar Objectius de Venda (17)
jueves, 25 de julio de 2013
Cap altra activitat o funció d’una empresa comercial és més important per a la seua viabilitat que la funció de vendes. La resta d’activitats d’una firma estan subordinades a la funció de generació de vendes.
El departament de vendes serveix com a punt d’exposició d’una firma davant dels seus clients, potencials i públic en general.
Els membres de la força de vendes són els representants de la companyia. La seua honradesa, els seus coneixements i les seues personalitats, així com la seua eficàcia en el treball, poden transmetre una bona imatge de la companyia, una imatge mediocre o, el que és pitjor: una imatge negativa.
La clau per tal de tindre un equip de vendes amb èxit està en el mecanisme de reclutament i selecció del personal.
25/07/2013 16:52 | publisher
Comentarios

prc - 02-05-2016
RE: la publicacion esta en valenciano
Aquí tiene el enlace http://www.emprenemjunts.es/index.php?op=13&n=1183
Puede consultar todos los títulos en http://www.emprenemjunts.es/index.php?op=8&n=1200

tximo01 - 28-04-2016
la publicacion esta en valenciano
hola, me gustaria saber, si es posible conseguir la publicación "Diseño de red comercial y fijar objetivos de venta" en castellano .
Gracias