Cerrar

es | val   

Noves Apps, plataformes, productes i serveis lligats al món de la gastronomia

Projectes i innovació derivats de les noves oportunitats que ens brinda el sector de l'hostaleria

FUNDACION GLOBALIS

FUNDACION GLOBALIS

Publicado el lunes, 02 de mayo de 2016 a las 10:45

La jornada de noves oportunitats en el sector d'hostaleria organitzades per la Fundació Globalis juntament amb Iniciador Castellón en el marc del FoodieFest a Vila-real el passat 29 i 30 d'abril, han tancat deixant obert un ampli ventall de possibilitats innovadores dins del món de l'hostaleria i encuriosint d'aquells emprenedors que desitgen introduir-se en aquest sector.

Durant la primera jornada titulada “Nuevas oportunidades en el sector de la hostelería” es va presentar, de la mà de Lucio Chagas Schnell, impulsor del foodtrucks a Espanya, una visió global de la tendència social de el “street-food” i el moviment “food-trucks”, i com aquesta tendència en gastronomia, menjar de carrer de tot tipus i per a tots els gustos, està agafant cada vegada més força. Per l’altra banda, Jorge Durán, Director de Cuinar Emocions va parlar de com el marqueting tradicional ha donat pas al màrqueting sensorial; la possibilitat d'arribar al client mitjançant l'estimulació dels seus sentits, que implica un canvi profund en les estratègies i en les formes de publicitat per als negocis del sector gastronòmic. La nova comunicació consisteix ara en transmetre emocions.

Durant el segon taller del dissabte 30 d'abril, “Emprender e Innovar”, es van presentar diferents projectes i iniciatives empresarials de caràcter innovador lligats al món de l'hostaleria, com van ser, SatisFAQ, una App per a conèixer la satisfacció dels clients, Comemap, el Canvas de la creativitat gastronòmica, la Cabra Beer, Cervesa artesanal, la Cistella de Pasqu, empresa agrícola que cultiva sense intervenció de químics, Eatopy, aplicació creada per a les persones al·lèrgiques i/o amb intoleràncies alimentàries per a menjar fora de casa, FoodTruckEat, plataforma per a trobar els foodtrucks prop de tu, i Roka Espanya, desenvolupament i fabricació de gastro-sistemes mòbils www.roka-werk.de.

A més de conèixer aquests projectes, es va generar un entorn de networking, on els assistents van poder donar a conèixer de manera més detallada la seua empresa o idees de negoci, intercanviar coneixements i experiències, establir sinergies o llaços col·laboratius, així com conèixer noves iniciatives innovadors en el món de l'hostaleria.

 

Fundació Globalis 

La Fundació Globalis és una entitat privada, sense ànim de lucre que té com a objectiu promoure la modernització del teixit empresarial a Vila-real i donar suport a totes aquelles iniciatives que suposen una innovació o diversificació empresarial o social. Dinamitzant el teixit empresarial, la ciutat i la seva àrea d'influència des d'una perspectiva global amb un nou model d'innovació 360º, la fundació promou i dóna suport a la emprenedoria, projectes innovadors, treballa per millorar l'ocupació dels joves a més de donar suport a projectes vinculats al sector de la salut, la nutrició i l'esport.

 

4.701 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO